YSL Everlong

En mascarafavorit sedan länge hos mig är Yves Saint Laurent's Faux Cils, volymmascaran. När jag för en tid sedan hittade YSL's Everlong på rea hos Parelle var jag bara tvungen att testa den. Extra roligt var det då denna är i en lila nyans, som framhäver mina gröna ögon!

Någonting som jag älskar hos YSL's mascaror är förpackningen. Hur lyxigt känns det inte att plocka fram den glänsande guldhylsan och göra fransarna vackra?!

Däremot blir Everlong definitivt ingen ny favorit hos mig. Den separerar fransarna fint men det är också det enda den gör. Någon längd eller volym finns inte att tala om, jag får till och med jobba en del med att få färg på fransarna överhuvudtaget. Färgen var inte heller så fin som jag hade hoppats, den ser mest brun ut..

Everlong var alltså ingen hit för mig, jag kommer inte köpa den igen. Jag återgår definitivt till Faux Cils nästa gång det blir en ny YSL mascara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0