Wrinkle Injection

Fick en kommentar av Sanna som undrade vad jag tycker om Wrinkle Injection från Too Faced. För det första tror jag att många skräms bort av namnet, wrinkle injection är inte direkt en rynkkräm, utan en primer till ansiktet. Den är oljefri och silikonbaserad och jämnar ut rynkor och synliga porer. Jag använder den punktvis där den behövs, på de fina linjerna i pannan och vid ögonen, och där jag har synliga porer som på näsan och lite ner på kinderna. Den lilla tuben är otrooooligt dryg, jag har haft min i ca ett år nu och det finns fortfarande massor kvar. Den har inte använts varje dag sedan jag köpte den med åtminstonde några gånger i veckan.
Konsistensen är otroling skön och du känner direkt hur len du blir på huden. Den är även matt vilket jag föredrar framgör en gelprimer som lätt blir lite glansig. Wrinkle Injection innehåller även ett ämne som hjälper huden att producera mer collagen vilket ska minska uppkomsten av rynkor. Hurvida detta fungerar vet jag inte då jag är ung och förhoppningsvis inte kommer få markanta rynkor inom den närmsta tiden.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0