Wet n Wild Mega Wink

Denna mascara måste jag erkänna att jag haft lite längre än de 3 månader jag borde. Eftersom jag har så många mascaror använder jag varje enskild ganska sällan, så de brukar få stanna hos mig tills jag tycker de känns äckliga helt enkelt.
Mega Wink blev min innan jag började med Revitalash. Och då gillade jag inte alls Mega Wink, fransarna blev liksom svarta och separerade men så mycket mer hände inte. Men nu när mina fransar är långa och fina i sig själva gillar jag Mega Wink mer och mer. Den är helt klart en riktigt bra budgetmascara, för de ynka 59 kr den kostar får du helt ok med volym, utan att den bildar spindelben! den separerar och förlänger också en aning. Detta är inte direkt någon mirakelmascara, men jag har testat betydligt dyrare marcaror som varit betydligt sämre än Mega Wink!
Jag hade däremot lite svårt med den böjda borsten till underfransarna, som ni ser har jag kladdat lite, snyggt va? :) Det är nog mestadels för att jag inte använder böjda mascaror så ofta och helt enkelt är ovan.

Har du små korta fransar som behöver en wow-mascara så kanske Mega Wink inte är den ultimata för dig, men har du naturligt fina fransar som du vill markera mer är Mega Wink ett utmärkt alternativ! Med tanke på priset är det helt klart tummen upp!


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Vilket bra pris. Den verkar ju jättebra.

2009-06-01 @ 12:04:46
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Gucci

Superlånga fransar du fått alltså :O själv fick jag hem Fiberwig mascara nu. Jag gillar verkligen det att den är så lätt att ta av med varmt vatten :)

2009-06-01 @ 14:23:25
Postat av: Mikaela

Sminkjante: Ja den är verkligen bra för det priset!



Gucci: Mina fransar har växt som tusan :) Har inte testat Fiberwig, har hört att den varken ger så mycket volym eller längd?

2009-06-01 @ 16:14:29
URL: http://lookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0