Äkta vara?

På tal om mascaror och långa fransar - i princip alla märken använder sig som de flesta vet av lösfransar vid reklam av mascaror. Det har vi vant oss vid nu.
MEN, nu på senare tid har jag faktiskt reagerat, senast var reklamen för Mabyllines nya Lash Stiletto, och samma sak var det med Colossal mascaran. Här används fransar som räcker ända upp till ögonbrynen, och jag tycker inte att det är snyggt när det skriker fake lång väg. Jag tycker mest det är pinsamt.



Själv lockas jag mycket mer av reklamer som faktiskt visar normala fransar, även om det säkert används lösfrallor även här så skulle iallafall ett par fina naturliga fransar faktiskt kunna se ut som på reklamen. När det är extrema lösfransar som i exemplet ovan blir jag direkt skeptisk till mascaran och tänker att SÅ bra kommer den ju inte att vara. Även om mascarorna säker är bra!



Max Factor lockar mig med sin mer trovärdiga reklam.


Berätta gärna vad du tycker!

Kommentarer
Postat av: Maggie

Jag håller absolut med!

Visst, jag har fransar som når till ögonbrynen om jag böjer dem rätt och tittar extremt mkt uppåt, men när tjejerna på bilderna har halvslutna ögon? Inte en chans!

Jag kör helst på mascaror som kompisar rekommenderar

2009-05-22 @ 19:25:34
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial/
Postat av: Mickan

Jag brukar också köpa efter rekommendationer. Man har ju lärt sig att mascara reklamer aldrig är att lita på :)

2009-05-23 @ 17:29:02
URL: http://lookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0