Till min blonda kalufs


Efter att hur länge som helst suktat efter Philip B Lovin Leave-in har jag nu äntligen fått tummen ur och beställt hem ett exemplar! Lovin Leave-in är ett leave-in balsam som ska göra håret silkeslent! Jag har väldigt höga förväntningar på denna produkten så jag hoppas att den kommer leva upp till det.



När jag ändå var igång klickade jag hem ett torr schampo från Toni & Guy också. Torr schampo är supersmidigt när men har bråttom och håret börjar bli lite småfett och allmänt risigt. Har inte testat Toni & Guys torr schampo tidigare så det blir spännande!



Någon som testat dessa produkter? Vad tycker ni om dem?

Kommentarer
Postat av: Makeuponista

Jag har torrschampot och det är superbra, :D

2009-05-26 @ 18:40:29
URL: http://Makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0