It's all about the lashes

Visst är det underbart när man hittar en produkt som verkligen fungerar!?
Efter att ha sett flera olika bloggares fransar växa som ogräs var jag ju bara tvungen att testa RevitaLash ögonfransnäring. Hela 1295 kr fick jag punga ut för en liten eyeliner som lovar att mina fransar ska bli förföriskt långa på 3-8 veckor.
Tyvärr är jag så otroligt otålig. Allt ska hända på en gång, helt igår!
Efter ca 3 veckor såg jag ingen som helst skillnad och blev så grymt besviken men fortsatte angå att använda den varje kväll och när ca 8 veckor hade gått kände jag verkligen skillnad på fransarna! De har definitivt blivit längre som ni kan se på bilden men det känns även som jag fått fler fransar. Det är mycket lättare att applicera mascara snyggt nu när fransarna är fina i sig själva. Det behövs liksom ingen mirakelmascara för att de ska se långa och flirtiga ut.
Det enda minuset är självklart priset. Men den är väldigt dryg så om man slår ut priset på hur länge man kan använda den blir det nog inte så mycket...

Jag köpte min på NK i Stockholm, men den finns även bland annat på eleven.se

Kommentarer
Postat av: sanna

TACK för recensionen av wrincle injection :D ja blir så sugen på o testa den.

eftersom du nu börjat blogga måste ja ju reg dig till min bloglovin, ännu mer skönhetsläs, wiho :))

den där revitalsh verkar verkligen fungera, så många andra som instämmer. men gah, 1200, d e sjukt mkt pengar.

2009-05-20 @ 18:50:49
Postat av: Mickan

Åh vad gullig du är :) Tror inte jag är reggad på bloglovin men ska fixa det på stört!

Revitalash är grym! Även om 1295 är så sjuuukt myckt pengar för en ögonfransnäring måste jag nästan säga att det är värt det, som den beautynörd man är :)

2009-05-20 @ 18:58:34
URL: http://lookfabulous.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Mycket pengar men vilken resultat!

2009-05-22 @ 12:03:04
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Maggie

Sjukt dyrt! :S har int råd hur gärna jag än vill ha den :C

Hur länge räcker/räckte din?

2009-05-22 @ 19:28:09
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial/
Postat av: Mickan

Maggie: Jag har haft min nu i ca 2½ månad och det finns fortfarande mycket kvar. Försökte läsa runt lite och fick fram att den räcker ca 6 månader. :)

2009-05-22 @ 20:02:42
URL: http://lookfabulous.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

oj härligt med resultat=) själv är jag född med superlånga fransar och det tackar jag för hihi =) bilder finns under makeup/skönhet kategorin =) kram

2009-05-24 @ 20:12:55
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0