Fake it 'til you make it

Min absoluta favorit Brun-utan-sol är Too Faced's Tanning bed in a Tube. Den ger en gradvis uppbyggande färg, vilket gör att den är väldigt lätt att få jämn. Jag är ganska slarvig när jag smörjer in mig, orkar inte först peela ocj skrubba, sedan smörja och sedan applicera BUS, nej jag hoppar ut från duschen, kladdar på lite BUS och sen får det vara bra. Som ni säkert förstår blir jag galet fläckig och randig av en vanlig brun-utan-sol, men Tanning Bed klarar faktiskt min förskräckliga applicering galant! Och inte nog med det så torkar den riktigt snabbt, bara efter 10 minuter är det inga problem att dra på sig kläder. Ännu ett plus är att den doftar ljuvligt tropiskt, som en piña colada ungefär! mums!


Hawaiian Tropic har nyligen släppt en ny brun-utan-sol, SunDial och den verkar faktiskt riktigt intressant. Den innehåller både BUS och body lotion och den justerbara pumpen gör att du själv kan välja hur mycket BUS vs body lotion du vill ha i ett pump. Då kan man ju ösa på med BUS på sommaren när man redan har färg, och ta det mer försiktigt när man är lika blek som jag råkar vara vid tillfället.


Frågan är: Ska man våga testa nytt, eller ska man hålla kvar vid en riktig favvo?

Har dock inte busat på ett tag som ni ser på bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0