20090522

Här kommer kvällens! Jag ska minsann trotsa vädret och dricka fanta rosé även om det regnat hela dagen och det inte känns det minsta som sommar.
Det blev en lila-svart sotning till kvällen. Dock har jag svårt för att få färgerna att komma till sin rätt på bild. Blixten bara äter upp alla färger! I verkligheten har jag värsta sotningen, men på bilden ser det mest ut som en vag vardagssotning..

Bas:
MAC Line Filler
Too Faced Absolutely Flawless Concealer
Nouba Foundation Stick
Nouba Magic Powder
GOSH Precious Powder Pearls
Too Faced Chocolate Soleil
FACE Blush Celestial

Ögon:
Too Faced Lockdown Bondage
Lily Lolo Eyeshadow Deep Purple
MUS M/S Jubilee
MAC Dazzle Lash

Läppar:
WetnWild Speed Gloss Frantic Rose


Kommentarer
Postat av: gucci @ pret-ty

gosh! vilka snygga ögon du sminkat idag!

regnbågs-skimmret. vilken av skuggorna ger det?

eller är det en blandning av alla som ger det?

Ha en trevlig helg!

2009-05-22 @ 21:06:04
Postat av: Mickan

Tack så mycket :)MUS skuggan Jubilee är helt svart med guldskimmer så jag gissar att det är Lily Lolo Deep Purple som ger intrycket av regnbågdskimmer, eller kombinationen av de två.

2009-05-23 @ 17:23:12
URL: http://lookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0