Too Faced Kabuki Brush

Köpte denna underbart söta kabukiborste från Too Faced förra veckan. Har tidigare haft Viva la divas gethårs-kabuki innan till min mineralfoundation men den fällde hår och sticks mot huden så beslöt mig för att köpa en ny.
Too faced kabuki borste är gjord av syntet och Too faced kallar det för "teddybjörnshår". Borsten är otrooooligt len och känns underbar mot huden. Den jobbar in mineralfoundation bra och funkar även perfekt till bronzer, puder eller highlight. Borsten kommer i en söt rosa hylsa som gör att den är praktisk att ta med i väskan utan att borsten riskeras att förstöras. Jag är helt klart nöjd!
image77

Kommentarer
Postat av: Linda

En ny sådan skulle jag behöva skaffa, bra att ha två.
Använder Chanels och den gillar jag.
Vad är priset på denna?
Du undrade över md´s rengöring, den går på mellan 350-400 men den är dryg.

2008-03-25 @ 00:28:14
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0