Planerar Shopping

Imorgon kommer lönen och jag börjar planera inför morgondagens inköp.

1) Något som jag länge suktat efter är Make up Stores läppstift i nyansen "Summer". Jag har helt enkelt inte kommit till skott att lägga vantarna på det än. Men imorgon slår jag till! Färgen är svår att beskriva, lite rosa-orange-beige, får lägga upp en bild imorgon helt enkelt.

2) Too Faced kommer med en genomskinlig läppenna "Borderline" som jag ska lägga beslag på så fort den kommer in på Pashion. Finns den där imorgon blir den min.

image69
3) Eyeko Mascara som jag sedan ska recensera till den 30 mars. Mascaran ska ge långa lyxiga fransar och innehåller vårdande oljor för fransarna. Jag är minst sagt nyfiken!
image70
För övrigt blir det väl den ständiga jakten på en ny grym ögonskugga eller läppglans. Endast morgondagen vet vad jag kommer köpa med mig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0