Fixa Looken: Jennifer Love Hewitt

image85

Applicera Make up store Liquid Foundation, som är en halvtäckande foundation, över hela ansiktet med hjälp av svamp eller foundationborste. Täck mörka ringar under ögonen med Yves Saint Laurent Touché Eclat och fördela concealern med lätt tryck från fingrarna, värmen från fingrarna gör att concealern går lättare in i huden.
Svep Loose Powder från Face Stockholm över ansiktet för att fixera basen. För att få Jennifers solkyssta kinder, lägg Dior Bronze Blush på kinderna. Applicera Make up store Dust eyeshadow i nyansen Carat på hela ögonlocket och även under ögat. Lancome har en hållbar svart kajal som du lägger på slemhinnan vid ögat och applicera Diorshow på fransarna för att få en fantastisk volym. Avsluta med ett neutralt bronzigt läppstift, som Esteé Lauder Bronze Godess.

Kommentarer
Postat av: nattis

jag är verkligen förtjust i make up stores dust shadows. Dem är så lätta att jobba med :)

2008-04-11 @ 02:09:41
URL: http://mangomango.blogg.se
Postat av: EyeOnBeauty

Grymt vacker:)

2008-04-11 @ 08:20:49
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: LipGloss Bitch

PRET-ty info:
Vi fortsätter med ytterligare en gemensam recensionsdag, denna gång är det foundations som gäller. Läs mer och anmäl ditt ev intresse i tråden "Vi recenserar foundations 27/4".
Ha det gott! /Helena

2008-04-11 @ 15:06:54
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: Sublim

Haha, jag hade en pojkvän en gång i tiden vars drömtjej var JLH, tyvärr tror jag inte allt smink i världen skulle få mig att se ut som henne.;)

2008-04-13 @ 19:39:20
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: mia

Ja, bra beskrvning där men jag tycker nog att ett par lösögonfransar modell xxl behövs för att få
den exakta "looken"

2008-05-14 @ 22:16:55
Postat av: mia

Ja, bra beskrvning där men jag tycker nog att ett par lösögonfransar modell xxl behövs för att få
den exakta "looken"

2008-05-14 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0