Favoritskugga

Missade förra veckans bloggtema på Pre-ty som gällde favoritögonskugga.
Det finns så många jag gillar, MUS amazon dustskugga, Skinny dip från Too faced, mina guldiga och bruna dusk skuggor från Makeupstudion.
Men om jag vänder lite på frågan då och frågar mig själv vilken skugga jag inte skulle klara mig utan? Om jag bara fick ha en enda skugga (hemska tanke!) vilken skulle jag välja då?
Om så vore fallet skulle jag välja en skugga i nyansen Greige, en grå-beige färg. FACE Brow Shadow i nyansen Suede har jag just nu. Den passar perfekt att fylla i ögonbrynen, skugga ögonen och framhäva ansiktsdrag. Jag ska ju vara ärlig och erkänna att den gör sig ju inte superflashig som ögonskugga, men om jag bara fick välja en enda så skulle jag välja en som jag kan använda på flera områden och det gör sig denna skugga superbra som!
image83

Kommentarer
Postat av: Marina

Men hej du!
Det är Marina från kursen som skriver.
Vad fin din blogg blivit, har flippat runt och läst massor!
Hoppas det går bra för dig annars.
Ha det gott!
Kram Marina

2008-04-08 @ 16:41:12
Postat av: Sminkan

Smart val! Greige är en underskattad färg!

2008-04-08 @ 17:45:34
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0