Eyeko Mascara

Har haft problem med att komma in på bloggen, men här kommer recensionen jag lovade er!

Eyeko Mascara ger en fantastisk volym och längd åt fransarna. Jag gillar att borsten är smal vilket gör det lättare att komma åt fransarna och undvika kladd. Borsten separerar dock inte fransarna så det finns risk att den som eftersträvar sepraration blir besviken. Mascaran innehåller även vårdande oljor för dina fransar vilket självklart är ett stort plus i kanten! Jag blev helt klart nöjd med resultatet!

Problemet kom när jag skulle tvätta bort sminket. Hur mycket eye makeup remover jag använde ville mascaran inte släppa taget om mina fransar. Tillslut gav jag upp och gick och la mig trots mascararester på fransarna. Morgonen därpå vaknade jag med ett kladdig svart lager under ögonen. Tog en dusch och gnuggade och gnuggade med rengöring tills jag äntligen fick bort all mascara. Kanske jag behöver en bättre remover? Men den funkar bra till alla andra mascaror jag har.
Trots detta missöde vill jag ge mascaran 4 poäng av 5 möjliga, eftersom jag ändå var såpass nöjd med resultatet när jag målat fransarna, och tro mig, jag är kräsen! Kanske med rätt remover till att den kunde få 5/5?

image81

Kommentarer
Postat av: Rouaa

jag hade en bra remover, men den mascaran är omöjlig!!

2008-04-01 @ 23:47:58
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Mia

Kanske det funkar bättre med olja?

2008-04-02 @ 14:40:01
Postat av: johanna

jag hade svåra problem med att få bort den, kändes som
klister och att fransarna följde med. men nu använder jag den ovanpå en annan mascara så nu går den bort. tyckte resultatet var jättebra, älskar bortsen!

2008-04-13 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0