Esteé Lauder

Rotade igenom mina ögonskuggor idag och hittade en skugga från Esteé Lauder som jag fick efter ett make-up jobb en gång. Pure Color Eyeshadow i nyansen Copper Penny. Tyvärr har jag inte föränn idag förstått skuggans potential.
Den blir inte helt matt men inte heller glossig/skimmrig utan någonstans mittemmellan, alldeles lagom. Trots att den inte är helt matt är den fortfarande väldigt torr vilket jag föredrar då den blir lättare att sudda och arbeta med.
Färgen går att jobba upp från väldigt ljusbrun till internsiv mörkbrun vilket gör att den passar både till vardags och fest beroende på hur du väljer att applicera. Denna skugga kommer jag använda mycket mer framöver!
Tummen upp för den fantastiskt söta förpackningen dessutom!

image84
(Nyansen på bilden är ej Copper Penny)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0