Loreal Telescopic

Beautynörd som jag är, måste man ju bara testa allt. Jag var nyfiken på dessa kam-liknande mascaraborstarna, därför slog jag till på Loreal's Telescopic mascara.

Nu har jag dock förstått att kamma fransarna med mascara inte alls är min grej. Fransarna blir svarta och lite böjda, men så mycket mer än det händer faktiskt inte. Jag tycker inte att mina fransar har fått någon imponerande längd eller volym.
Dessutom är borsten (kammen) liksom "sladdrig", så det är nästan svårt att få ner den i hylsan igen. Ett litet plus kan jag väl vara snäll och ge förpackningen. Den är fint matt guldig och formen är inspirerad av ett teleskop. 
Jag har egentligen inte så mycket att säga om Telescopic förutom att den verkligen inte passade mig och vad jag letar efter hos en mascara, nämligen en som ger "ompfh!" till mina fransar.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu blev jag faktiskt nyfiken på denna. Dina fransar såg väldigt naturliga och mjuka ut

2009-05-28 @ 00:10:39
URL: http://aspiesinnet.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Vill man ha ett väldigt natruligt resultat skulle Telescopic säkert passa!

2009-05-28 @ 10:00:05
URL: http://lookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0